'Cause I'm in the band.

Yes, nu har vi repat första gången. Inte direkt full uppsättning eftersom trummis Lene hoppade av ett par timmar innan repet och Ida fick hoppa in, som ska flytta snart. Sen kom inte Martina som ska spela bas heller. Men jag och Sara och Ida rockade loss så gott vi kunde, och fan vad skoj det var! Mina fingrar mår inte så bra, men damnit, ska det vara ska det vara på riktigt!

Har vart och tittat på Ett herrans liv hos Richard, med julmust och pepparkakor. Mys! Och jag började nästan tycka om Ernst, särskilt efter Sergels torgsgrejen.

Fan, insåg att nedanstående inlägg blev hur långt som helst, det kändes ju jävligt nödvändigt. Nåja, jag hade inte kul, då får man kanske utnyttja lite space på Internet. Härligt, det här med Internet - det är ju faktiskt en bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0