Död dator och nobelmiddag.

Min dator håller på att balla ur totalt. Snart dör den nog. Synd, det är ju ganska bra och nödvändigt att ha en dator idag. Dessutom är det ett måste när det gäller kontakt med omvärlden när man bor i skogen. Jag borde kanske låna den där externa hårddisken och köra en omformatering utan dess like. Frågan är bara hur man gör - jag må vara datanördig, men lyckligtvis kan jag ingenting om själva datorns uppbyggnad. Jag förstår i alla fall att fläktarna verkar lite igenbommade, det är kanske dom som gör att den låser sig konstant? Kan någon hjälpa mig? Snälla? Bara lite? Rädda min dator! Um?

Nu ska jag till systemet och köpa sprit, ikväll ska vi ha vår egen nobelmiddag. Frack och finklänning på! (läs: skjorta/slips och kanske en och annan kjol på) Efter att ha läst 80 sidor om hur olika människor tycker att man ska använda MySpace på bästa sätt tycker jag att jag är värd det. Ja, god mat och en fin salongsberusning, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0