En galen natt, natt, natt.

                                              Pete Doherty

Pete har blivit nazist. Och fått en massa nya tatueringar där jag förklarar min kärlek samt hat mot honom. Stackars grabb, jag och Sara gick lös på postern efter att vi haft en rödvinssession igår där vi faktiskt började fila på första låten till vårt band, Pistol Pack n' Mamas. Vi har nu även fullständig set-up med bandmedlemmar. Lene och Martina i ettan har fått äran att spela trummor och bas, det blir fina grejer!

Efter förfest hos mig och Martin tog vi oss till puben och jag vet inte riktigt vad som hände där. Ingenting skulle jag tro. Men kul var det. Synd att vakt-Uffe spelade så kass musik att man inte kunde dansa. Jag hann i alla fall slå på Lene utan att hälsa, kalla diverse lärare för slacker, räcka ut tungan till ettor och tjata på en stackars bartender när dom hade stängt och ville att vi skulle gå. Sen gick vi hem. När vi närmade oss sjön vid högstadieskolan kom vi på att det faktiskt var december. Och då vill Kristin bada. Jag tror jag resonerade så att det var ingen is på sjön, då kan man ju faktiskt bada. Gabbe var den enda som nappade så vi gick in i skogen till den äckliga stranden. Efter att ha plockat av oss värdesaker och jag fått av mig skor och strumpor badade vi lite. Sen gick jag barfota genom skogen hem, det var mjukt och skönt i leran. Hade lite problem att känna tårna på vänsterfoten när vi närmade oss hemma dock.

Efterfesten bestod av katter, sprittomater, en Borat-Max och en konstig etta som våldförde sig på mig. Jag tror vi hann med lite annat också. Sen gick jag hem, fick en katt på köpet, tillbaka till festen och dumpa katten och sen hem igen och somnade. En halvtimme senare började Martin och Petter härja i mitt rum och det slutade med att vi satt uppe till julkalendern började. Jag tror jag däckade ungefär i samma stund som det slutade. Sen sov jag till halv fyra. Stabilt!

Och förresten. Postern är till salu om någon vill ha. Jag behöver pengar.

Kommentarer
Postat av: Idaaa

Hahahaha!!
Jag vill ha en katt..

2006-12-02 @ 10:35:08
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0