Helgen v. 48.

Har ni någon gång blivit kallad träskmonster? Det har jag. Relativt befogat i och för sig, och jag tror att mina dreads bidrar ännu mer till det. Men badar man i en sunkig sjö i december så kanske man är värd att kallas sumpmarksotäckning.

Passande nog började jag lyssna på bob hunds "Helgen v.48". Sen kom jag på att det faktiskt är vecka 48. Vilken lycklig slump, för bob hund är ju fantastiskt bra. Spelningen dom visade på Musikbyråns nostalgiprogram var ju helt otrolig.

Snart bär det av till Jönköping. Bolaget besöktes precis och även leksaksaffären - jag kommer ha de tråkigaste julklapparna i julklappsspelet i år också. Men det gör inte så mycket, det är ju inte jag som ska ha dom, moaha.

Ehm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0