I väntans tider.

Sitter och väntar på att komma iväg till replokalen första gången - bra jobbat efter snart ett och ett halvt år i Hultsfred. Men bättre sent än aldrig, och fan vad kul det ska bli. Jag tror jag ska ta tillfället i akt och trumma bort lite frustration!

Hur som helst hittade jag en liten frågestund min bror gjort. Kände att jag ville göra detsamma, fråga mig inte varför men det kan ju kanske vara kul för någon att läsa. Jag la till lite kommentarer efter varje också, det kändes mer intressant så. Och sen tog jag bort lite också...


[] I Talk A LOT when I get really nervous.
- jag blir nog mest tyst tror jag.

[X] I am extremely ticklish.
- fast jag kan dölja det rätt bra ibland.

[X] I'm afraid of the dark.
- ja, det kan ju finnas nåt läskigt där i mörkret.

[X] am afraid of heights
- ganska, vilket gör mig ännu coolare som hoppat bungyjump.

[] I can't sleep in a room if the door is open
- jag kan alltid sova.

[] I can't sleep in a room if the door is closed
- jag kan alltid sova.

[] can't sleep with my back to the door
- jag kan alltid sova.

[] I am homosexual.
- nej, inte sen senast jag kände efter.

[X] I believe in true love.
- annars finns det ju ingen vits att försöka hitta kärleken.

[X] I've ran away from home
- ja, fast då var jag sex år och kom tillbaka efter en kvart.

[X] I listen to political music.
- ja, det förekommer i min skivsamling.

[] I collect comic books
- ser ingen direkt anledning till att göra det.

[X] I shut others out when I'm sad.
- ibland, dumt nog.

[X] I've stayed out all night.
- ja, senast i en dimmig park drickandes folköl, det var trevligt.

[X] I open up to others easily.
- ibland för mycket tror jag.

[X] I am keeping a secret from the world.
- tihi.

[X] I watch the news
- läser gör jag varje dag, tittar gör jag då och då.

[X] I love Disney movies.
- oh ja!

[X] I don't kill bugs
- jag låter någon annan göra det istället, det är ju läskigt.

[] I have "x"s in my screen name.
- eh, nej.

[X] I've slipped and fell in public.
- ja, några gånger sådär, oftast ganska komiskt.

[] I've slipped out a "lol" in a real conversation
- nej, men om jag nånsin gör det ska jag besöka Dreamhack.

[X] I bake well.
- mina bakverk är otroligt goda, synd bara att man aldrig orkar baka längre.

[] I love Dr. Phil.
- nej, den människan älskar sig själv så han behöver inte min kärlek.

[X] kinda hate doctors in general
- ja, dom ska alltid sticka en, eller stoppa ner saker i halsen på en, eller...

[X] I love to laugh.
- oh ja, jag har till och med hållt kvar mina magmuskler för att jag skrattar så mycket, det ni!

[X] I have tried alcohol.
- va, vad är det?

[X] I drink alcohol on a regular basis.
- ja, hur skulle man annars överleva vissa dagar - typ torsdagar?

[X] I have tried a cigarette.
- några stycken, ja.

[X] I loved Lord of the Flies.
- har inte läst boken, men filmen är grymt bra.

[] I have cough drops when I'm not sick.
- nej, det verkar ju faktiskt ganska onödigt.

[X] I have a lot of scars.
- många, men små och coola.

[] I can't sleep if there is a spider in the room.
- som sagt, jag kan alltid sova.

[X] I like chocolate.
- vem gör inte det?

[] I bite my nails.
- nej, då äter jag hellre choklad.

[] I am not comfortable with being me.
- ibland inte kanske, men oftast är jag det.

[X] I have gotten lost in the city.
- ja, Hanoi tror jag det var. Men såklart hittade jag rätt sen, mitt lokalsinne är på gränsen till genialt!

[X] Seen a shooting star.
- många, faktiskt - otroligt vackert.

[X] Hugged a stranger.
- säkert en hel del på diverse uteställen.

[X] Been in a fist fight.
- ja, fast inte på riktigt.

[X] Laughed and had some type of beverage come out of my nose
- ja, det har nog hänt.

[X] Made out in an elevator.
- en hotellhiss i London vad jag kan minnas...

[] hate elevators and try to avoid them
- nej, dom är ganska trevliga faktiskt.

[] Been skydiving.
- oj vad jag vill!

[X] Been bungee jumping.
- på Nya Zeeland, det var grymt!

[] Been to Niagara Falls.
- nej men om jag åker till USA kommer jag bo några timmar därifrån.

[X] Been in a car crash
- krasch och krasch, liten putt var det i alla fall, eller hur Gabbe?

[X] Been to Germany.
- några gånger sådär, ja.

[X] Shoplifted.
- ett 50-öres tuggummi från lokala butiken. Efteråt skämdes jag så mycket att jag slängde det.

[] Been fired.
- jag har bara blivit bedd på alla mina jobb om att stanna kvar, det känns rätt bra faktiskt.

[X] Had feelings for someone who didn't have them back.
- eh, ungefär varenda gång jag har vart något som kan kallas kär. Tragiskt, jag vet...

[X] Stole something from your job.
- hamburgare, diverse annan mat, pennor, och en hel del annat. Men det var jag värd!

[X] Gone on a blind date.
- aldrig mer.

[X] Had a crush on a teacher/coach.
- räknas chef?

[] Slept with a co-worker, and/or employee.
- tyvärr, haha.

[] Saw someone die.
- bara på tv, lyckligtvis.

[] Thrown up in a bar.
- isåfall kommer jag inte ihåg det. Om man inte räknar toaletten?

[X] Eaten sushi.
- ja, så jävla gott, även fast Sara tycker att det är pretto.

[X] Cried in public.
- några gånger...

[] Walked purposely into traffic with your eyes closed.
- det kan ju kännas ganska ointelligent.

[X] Liked someone even though you knew you shouldn't have.
- yup.

[X] Thought of someone a lot lately.
- ja, nja.. eller jo.

[] Hate the world.
- nej, inte direkt, bara en del saker med världen men det är inte världens fel, det är människans.


...äh, nu orkar jag inte mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0