Julfest.

Ja, sitta i datasalen under julfetsen, vilken misär. Inte fan lyckades vi vinna rattus, inte fan lyckades jag vinna nån julklapp, men kul har jag det ändå. Det kan ju vara ganska dekandent att sitta i skolans datasal medan andra sitter och knapprar på knapparna till datorn. Och jag med. Men vad fan ska man göra. 30 pers på en julfest och alla är tysta. Jag, Ida, Sara och Maria skålade i järn. ja, det vill säga öl med nedsläppt kapsyl i. Men ja. Inte för att jag tänkte dricka sex tequila shots innan jag stack hit, men så blev det. Och nu blev det blogg. Inte meningen. Förlåt.

Nu ska vi tillbaka in i puben och dricka öl. Öl är fint. Och snart kommer mer folk och ja. Jag kan konstatera att jag är en tråkig bloggare.

Jag ska åka på Rookieturné förresten. Kul! Nio datum i vår, najs najs,

Äh, folk är tråkiga, nu går jag tillbaka och dricker alkohol. Denna ljuva dryck. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0