Julklappar, tatueringar och kontrakt.

Jag har fan i mig fått bloggabstinens. Har inte kunnat logga in på flera timmar, nästan jobbigt. Jag som har så mycket att berätta om. Baha.. haha... ha. Hm.

Kvällen har spenderats så ovanligt som framför datorn. Har letat julklappar på alla tänkbara ställen (ja, förutom i fysiska affärer vill säga) och kommit fram till att jag inte kommer hitta några i år heller. Fast konstigt nog brukar mina idéer om bra och personliga och fina julklappar komma i sista minuten, och oftast blir dom bra också. Jag litar på att det händer i år också. Jag förstår i och för sig inte ens att det är julafton snart bara. Måste börja titta på julkalendern förresten, till och med mina föräldrar nere i Frankrike tittar!

Jag har även sökt efter bilder på tatueringar och diskuterat dessa över msn med Ida. Eller rättare sagt, Ida skickade en massa både coola och fina bilder på tatueringar som hon ville ha, jag har min i huvudet och när jag skulle söka efter något liknande kom jag in på Jehovas vittnens egna informationssida om tatueringar. Då gav jag upp. Ida skickade även en bild på en tatuering som inte tillhör föregående kategorier. Tänk erotik. Tänk påfågel. Då kan ni nog få en idé om hur den såg ut. Själv satte jag min Daimchoklad i halsen och låg sedan och vred mig lite i skratt på skrivbordet.

Imorgon skickas två påskrivna kontrakt till Kalmar:
- 19kvm studenrum i knarkarkorriodor i kvarter Gladan. Välkomna from 1:a februari.
- Ja till studier nästa höst vid University of New York in Oneonta. Hejdå, Sverige! (ja, ni är välkomna dit också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0