Kaffe och ostmackor.

Livet känns en smula bättre idag. Det kanske räcker med att vakna tio och få i sig ett par koppar kaffe och några goda ostmackor för att man ska bli glad? Lägg till ett gammalt avsnitt av Sjunde Himlen och livet är näst intill perfekt. Eller inte. Men ändå, jag har fan inget att vara deppig över. Jävla november skulle det väl vara isåfall. Men november är förbi och kalla december har börjat. Fast så kall är den ju inte - det blåser och regnet öser ner som vilken vård/höstdag som helst. Minst sagt inspirerande. Mnjäe.

Idag fick jag kontraktet till mitt studentrum i Kalmar. Det känns ändå rätt bra. 19 kvm och eget badrum. Sen att hyran är mycket dyrare än nu och jag ska dela kök med en hel korridor är en annan sak. Jag får bara hoppas på att jag hamnar med bra folk, man vet ju aldrig. Fast jag tycker nog mest synd om dom jag ska bo nära med tanke på hur många gånger jag har fått höra hur galen och knäpp jag är. Man kanske får skylla sig själv när man badar i december? Men å andra sidan får jag höra att jag är rätt bra ganska ofta också, och det är ju inte så himla dumt faktiskt.

Ikväll ska det repas igen, kul som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0