Nobelmiddag, pub och Fuglesang.

Nobelmiddag, pub och Fuglesang.


Gårdagen blev en riktig classic Hultsfred... ja, om inte bättre. Kvällen började med vår egna Nobelmiddag. Sara och jag med hjälp av Calle och Robban lagade maten som blev succéartad - förrätten bestod av lax med gurksenapssås och skal från apelsin och lime och huvudrätten bestod av grymt goda kycklingspett med couscous blandat med paprika och rödlök, samt tsatziki. Wahey! Och alla hade klätt upp sig så fint, och Crib fick agera toastmaster och fick både Daniel, Max och Richard att hålla tal.

Efter diverse Idollekar, poserande och annat kul begav vi oss till Metropol där Ida stod i garderoben. Sedan följde både dans på dansgolvet och dans runt granen som jag drog fram och fick med mig först Alex och sen Malin att dansa med mig. Sen spelade Montys Loco och var lika dåliga som när de spelade innan Cardigans. Jag, Martina och Regina spenderade stor del av konserten (den andra delen satt jag på golvet framför scenen tillsammans med Jens och Kajsa och pratade så mycket att sångaren ännu en gång sa till oss att vara tysta, haha) inne på toaletten där vi posade lite till framför kameran. Jag stängde även in mig i ett bås. Bildbevis ovan. Vad jag försöker göra vet jag inte riktigt.

Puben var kul, men desto roligare blev det på efterfesten. Efter en kort stund hos Calle och Sara där det bara hånglades (ja, inte jag då) gick vi över till 18A och Daniel där det sedan vankades uppskjutning av en viss Fuglesang. Vi satt och skanderade "Christer" och diverse annat (ja, hans efternamn kanske) framför tvn i en timme. Vissa hade till och med gjort fina rymdhattar av folie - jag beundrade dom alla och fick även en egen efter ett tag. Uppskjutningen blev avbruten så då gick vi till Ida och åt upp resten av kycklingspetten istället. Efterfest = kaos. Ida kan inte ha haft kul idag när hon gick in i sitt kök. Jag misstänker blå duk överallt. Men hon är medskyldig till allt ölpapper som Daniel fick vakna upp med i sitt rum idag.

Hultsfred - I will miss you. Eller rättare sagt, fan vad jag kommer sakna allt folk här!

Kommentarer
Postat av: Idaaa

Den här torsdagen går lätt in på Topp Fem :D

2006-12-08 @ 22:23:56
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0