Rockparty 25 år

Rockparty 25 år

Rockparty 25 år (notera även ölflaskan med egen etikett kvällen till ära). Gratis kalas, men jag och Ida och Ling ställde upp som artistvärdar åt Moneybrother - I sell myself. Eller nje, jag vill mest bara prova på att göra lite olika saker. Dessutom var det nog glidarjobbet nummer ett. Vi hann till och med gå in på toaletten ett flertal gånger och insupa alkoholhaltiga drycker från våra petflaskor. Tidigare på dagen hade vi iordningställt de tre sunkiga logerna, det var ungefär det jobbigaste vi gjorde. På kvällen bondade vi med turnéledaren för Moneybrother och jag kom fram till att om jag ska lyckas få ett jobb som hans måste jag ha körkort och göra ett könsbyte. Vi får se om jag tycker det är värt det. Körtkort kan ju vara ganska jobbigt att ta har jag hört...

Vi hade fått t-shirts av turnéledaren att ha på oss under konserten och se ovan hur jävla snygga vi var. Men inte lika snygga som Anders, och inte lika bra som honom heller. Fan vad grym konserten var, alla höga förväntningar hade kunnat göra mig besviken, men inte det minsta. Robert med tvilling sprutade konfetti under Reconsider me, då nådde euroforin nya gränser - Ida trodde jag var askalas, men även fast jag så smått började gå in i dimman var det musiken som gjorde mig i extas! Underbart! Och det blev ännu bättre när vi sen gick upp i logen och träffade på en svettig, halvnaken Pengabrorsa.

Sen lastade vi in instrument och bondade även med mannen vid namn Gertz som jobbade i crewet. Vilken kille, haha! Efter det blev det öl och snack med diverse bandmedlemmar. Och ja, the bandhora Kristin samt Ida följde med till hotellet och fortsatte dricka öl. När jag vaknade var jag fortfarande full och jag tror min alkoholhalt var uppe i du-bör-inte-resa-dig-och-framförallt-inte-ens-försöka-dig-på-meningsuppbyggnad-stadiet. En schimpans med manglad hjärna vill säga.

Åh, imorrn är det Mikael Persbrandt i En Herrans Liv... wünderbar, den mannen, alltså.

Kommentarer
Postat av: Idaaa

En man/blogginlägg Kristin. Du har ju för fan inte ens torkat dreglet sen gårdagens psykos :P

2006-12-17 @ 20:18:21
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0