Sista dagarna i Hultsfred.

145059-9


De sista dagarna i Hultsfred har påbörjats. Visserligen kommer vi tillbaka strax efter nyår och stannar ett par veckor till, jag stannar till och med nästan en hel månad. Dessutom lär jag komma hit en del igen med tanke på Rookieturné och diverse band som ska spela.

Imorse gick jag, Calle, Sara och Ida ut i skogen och fikade lite med kaffe och varm choklad. Det var mysigt. Sen åkte Sara iväg för imorrn flyger hon till Thailand. Lyx! Vi som är kvar här ska väl ta oss en sista ölsession i Stålhagen tror jag. På torsdag åker jag till Helsingborg för snabbvisit, eftersom jag och syster åker vidare till Frankrike på fredag. Det blir knasigt att fira jul där, men det blir nog bra. Tur att svt.se finns, ingen jul utan Kalle Anka och Karl-Bertil Jonsson.

Nu har jag hört från två håll att logerna efter i lördags var bland det värsta som setts i Rockpartys historia, i alla fall under de senaste åren. Ganska komiskt. Jag skyller allt på Moneybrothers saxofonist - killen välte ett bord med en skål med ungefär 1483 små godisbitar. Hur mycket folk än åt av skålen försvann inget godis, och sedan spreds dom ut på ungefär halva golvsytan då bordet tippade. Men annars tyckte jag inte det såg så illa ut. Men vad vet jag, själv satt jag mest och drunknade i en viss basists ögon.

Förkväll på TV4 förföljer mig. Detta hemska program. Jag kommer inte undan. Och världens värsta jingel har dom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0