Ännu en ny blogg.

Jag tänkte inte ens nämna att detta är typ femte gången jag startar en blogg. Kände bara att jag inte riktigt hörde hemma på Aftonbladet (http://blogg.aftonbladet.se/7515). Tyvärr, alltså - inte riktigt min grej den där skvallerblaskan. Vart tog nyheterna vägen, liksom?

Så det fick bli en omstart av min gamla kin.blogg.se (ja, du behöver inte uppsöka den adressen eftersom du befinner dig på den) - det ska nog bli bra det här.

Tyvärr är jag för bitter och för besviken för att faktiskt skriva något bra som första inlägg. Men det kommer, kanske till och med senare ikväll. Ja, bitterheten handlar givetvis om Babyshambles inställda konsert igår och min onödiga resa till Stockholm därmed. Man kan ju inte annat än önska att Carl och Pete blir vänner på riktigt, att begäret av droger försvinner och att ljuv musik à la Libertines kan uppstå igen. Babyshambles är bra, mycket bra till och med. Men det saknas något - världens bästa band måste innehålla båda Pete och Carl, måtte The Libertines återuppstå, om så bara för en stund.


Kommentarer
Postat av: J-F

Ja nu får det vara nog! Denna adressen kommer för alltid hänga kvar i min länklista på bloggen även om du byter, sådeså!
Peace! ;-)

2006-11-29 @ 15:55:34
URL: http://jonasfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0