På utflykt från Hultsfred.

Idag har jag varit på utflykt. Mår inte särskilt bra, vaknade med ont i halsen och huvudet, men när Ida och Frida skulle iväg till Högsby var jag bara tvungen att följa med. Det blev en trevlig tripp. Sara var också med och hon var den av oss som shoppade mest - blev lite avundsjuk på de fina vinglasen hon införskaffade. Frida köpte en resväska inför hennes resa till Cuba. Så egentligen borde jag kanske vara mest avundsjuk på hennes fynd. Eller så borde jag inte vara avundsjuk alls eftersom mina vänner fick fina grejer och jag fick en påse Haribo pengar, för dom var väldigt goda.

Jag mår inte bra. Tyck synd om mig.

Imorgon kommer Per Sinding-Larsen och några andra coola snubbar för föreläsningar under temat "When tomorrow comes". Dagen inleds med Pers dokumentär om Kent i puben. Och om jag mår bättre kommer dagen avslutas i samma pub. Hoppas jag mår bättre.

Förresten, tyck inte synd om mig. Jag tycker inte om när folk tycker synd om mig, då känner jag mig sådär patetisk och ynklig. Jag vill hellre bara ha en kram av mamma, sådana kan man bli frisk av har jag hört.

Usch. För mycket tankar om livet och vad som pågår och vad jag ska göra och hur jag ska göra det och varför saker inte händer och om det är mitt fel att dom inte händer och om jag borde göra något för att allting som jag vill ska hända faktiskt ska hända även fast jag har gjort mitt bästa redan och om jag nånsin kommer att förstå varför vissa saker sker och hur det hände och om det är på riktigt när någon säger något man inte kan ta till sig och... ja, men det är ju inget jag ska skriva här. Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0