Äcklig reklam.

Seriöst, får man ha en sådan reklam som den för "Hjälp!" på DVD? Jag vet att det är skådespeleri och jag vet att det kanske kan ses som roligt i samband med resten av sketchen, men inte fan vill jag gå i tron om att Sissela Kyle stoppar upp en tandborste i sitt kön? Jag tycker att det hela är väldigt äckligt, faktiskt. Och då är jag en människa som inte blir äcklad särskilt lätt. Hoppas dom inte säljer en enda DVD - jag håller fast på att dom som är med är roliga var för sig, men tillsammans (även fast de inte spelar sketcherna tillsammans) blir bara skit.

Kommentarer
Postat av: Josie

hey läste att du ska plugga på oneonta i höst. satt precis och läste om deras music industry program och brev sjukt pepp. Hade gärna velat snacka med dig och höra vad du vet och hur du blev antagen och så. Hittade inte din mail så maila gärna mig på [email protected], kan adda mig msn oxå men jag e sällan där, isf under mailen [email protected]


hade verkligen varit as schysst

tack på förhand

mvh /josie

2007-04-12 @ 15:45:24
URL: http://www.josefin.fundin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0