Att bo i en fåtölj.

Jag har kommit på hur jävla briljant det är att bo i ett litet rum och spendera mestadelen av sin tid i en fåtölj placerad mitt i rummet. Först tyckte jag att den var väldigt otymplig då jag inte satt i den eftersom den är ivägen så fort man ska gå någonstans i rummet. Men vad är det man ska föra med sina fiender? Jo, bli deras bästa vän. Så numera är fåtöljen och jag bästa vänner och där jag sitter i den når jag både lampknappen, tv-kontrollen, min gitarr, stereon och andra saker jag använder mig av. Helt sanslöst perfekt. Särskilt när man är övermätt av tacobuffé och inte riktigt vill resa sig.

Jag tror jag börjar bli slacker på riktigt.

Kommentarer
Postat av: The old wise dude

DO IT! Join the club for real!

2007-04-20 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0