Äventyr och plugg.

Igår sov jag hela dagen, ungefär. Förutom på kvällen när jag gick till Frasses och käkade med Martin. Det var trevligt. Sen gick jag hem och tittade på New York Waiting innan jag gick och lade mig igen. Så går det när man är ute på äventyr i Kalmarnatten.

Nu sitter jag på biblioteket och försöker göra en sammanfattning av vår fina bok i organisationsbeteende. Inte alls så intressant. Jag vill bli klar och börja jobba på riktigt, komma ut och börja leva och inte spendera mer tid i klassrum och med inkometenta lärare. Eller framförallt göra klart den här terminen och åka till USA. Nu längtar jag som sjutton. Det finns nämligen inte så mycket annat i tillvaron just nu att längta till, förutom det. Eller ja, sommaren visserligen - hoppas den kommer på riktigt snart. Förresten så ser vårt bibliotek ut som en rymdfarkost. Det är lite coolt. Jag skapade just precis även ett riktigt spacigt sound på min datorr så att Calle och Sara tittade upp från sina böcker. Man måste ju förnöja sin omgivning på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0