Bästa konsertminnet.

image46


Mitt bästa konsertminne är och kommer antagligen alltid vara när jag såg Paul McCartney i Köpenhamn den 2 maj 2003. Det var jag och pappa och det var 40 år sedan han hade sett The Beatles i Stockholm. Kvällen var magisk, och mitt bästa konsertögonblick hittills kom under Let it be då jag blickade bakåt från där vi stod nästan längst fram. Det var bland det vackraste jag sett. Säkert hälften av de 65 000 människorna i ett mörklagt Parken hade tänt ljus och tändare och synen gjorde mig uppfylld av en så mäktig känsla att jag fortfarande kan bli tårögd när jag tänker på det. Men sen är jag en sucker för magiska konserter också...

Kommentarer
Postat av: D

Var ungefär lika dant med Nothing Else matters på ett fullsatt ullevi 2004 :)

2007-04-02 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0