Boris har talat.

image58
Boris är ungefär lika lång som mig och Daniel när vi sitter ner. Dessutom har han finkammad lugg. What a dude!

Jag fick mig precis ett gott skratt. Allas våran lilla Boris har talat. Jag skrev till honom och frågade om han kommer befinna sig i Oneonta i höst, och ja, läs själva:

"Yes the king of Oneonta will be there this fall. So happy that you're coming - will be fun. Let me know how ur doing in Sweden and tell everyone i said waddup."

Så därmed hälsar jag till er från vår lilla vän. Och jag kan bara föröka förbereda mig på hur jag skall handskas med det lilla livet när jag väl kommer till USA i höst. För er som inte vet vem denna fantastiska lilla varelse är, var han utbytesstudent hos oss i Hultsfred förra våren. Grabben kom att bli en legend, det finns mycket att säga men jag vet inte vart jag ska börja så jag struntar helt enkelt i det. The king of Oneonta, moahahahahahaha....

Kommentarer
Postat av: Ida

!!! Du har ju nagelack på bilden! En nästan pinglig Kristin.

2007-04-29 @ 10:35:31
Postat av: Kristin

Haha! Vad kul att du lade märke till det :P Ja, fast hur pingligt är det med svart nagellack egentligen? ;)

2007-04-29 @ 14:20:47
Postat av: Ida

pingligt men ändå alternativt skulle jag vilja påstå. Fääägh också, jag kommer inte in på min egen blogg! Lite omotiverad blogg-rehab så att säga. Det kan bli slutet på en era.

2007-04-29 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0