Cykla onykter?

image62
Bild: Aftonbladet.se

Strax innan jag och Jens gick ut för att fira en otroligt nykter Valborg tittade vi på denna journalist från TV7 som testade hur det gick att cykla onykter i ett test som ville visa hur farligt det kan vara. Det är klart det kan vara det om man har totaluselt omdöme och cyklar ut i trafiken på fyllan. I Hultsfred var det andra grejer som var ivägen, såsom träd och diverse medcyklister. Min cykel och jag var nog de som råkade värst ut, och följande bild skulle nog kunna komma från Alkoholkommitén med samma budskap som ovan. Jag har dock bara glada (om än väldigt onda) minnen från mina cykelturer, det är ju kul att dratta omkull, liksom. Men sen är jag utnämnd idiot också...

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0