Dagens hjälte.

image52

Aaron Pirani.
Denna människa träffade jag och mina vänner på ett hostel i Cairns i Australien (Asulym, som för övrigt var det bästa hostelet jag bott på!). En indier från Kanada som är bland de absolut bästa människorna jag någonsin träffat. Pratade med honom på msn nu i natten och var bara tvungen att tillägna ett inlägg till honom. Vi har försökt planera in när vi kan träffas nästa gång, men det verkar ju aldrig gå. Så inatt bestämde vi istället att innan vi fyllt trettio ska vi spendera ett halvår på en skön sandstrand och lära ut engelska. Det tycker jag låter som en bra plan. Och om någon skulle ha något att invända mot det, så säger jag bara BLAME CANADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0