En fredagskväll i sedvanligt tecken.

Efter tacobuffé, en massa godis och en massa cola är min mage ganska fylld. Jobbigt. Men det är fredag, och sitter man hemma en fredag får man svulla. Det har jag gjort i min ensamhet tillsammans med en massa avsnitt av Jericho som min kusin tipsade om i sin blogg. Jag kan inte bestämma mig om den är bra eller inte, men den är så pass spännande att jag sett nästan alla av de avsnitt som hittills sänts i USA. Jo, vid närmare eftertanke är den antagligen väldigt bra, sen är Skeet Ulrich lite het när han omvandlas från den badboy han var till lite av en hjälte också.

När jag tänker efter har denna fredagskvällen spenderats på samma sätt som tidigare fredagar då det inte druckits öl. Inte konstigt att man är uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste bara kolla, visst hette Anderas (ex?) tjej Fredrika och har släppt en skiva i Frankrike? Hon var nämligen på nyhetsmorgon nu på morgonen och uppträdde och det hela kändes mycket bekant!

2007-04-21 @ 10:36:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: calle

Jericho RUUUUUUUULES...det är världens bästa serie alla kategorier jueeeeee...heja Skeet Ulrich..GO GO GO!!! Kommer du på mitt kalas??

2007-04-21 @ 14:38:17
URL: http://charliedontsurf.blogg.se
Postat av: Malin

Visst är Jericho spännande. Alla avsnitten håller kanske inte samma kvalitet men det är ju onekligen något speciellt med världen som går under osv. Och Skeet är ju lite sunksnygg sådär som man gillar. Börjar störa mig lite på hans ständiga munktröjor och dåliga hållning men hey, jag är inte så kräsen :-)

2007-04-21 @ 16:05:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Kristin

Calle - haha, skönt att du tycker det! Och vilket kul kalas ni ställde till med!

Malin - men stackars Jake har ju varit med om diverse bilolyckor och andra jobbiga saker och munktröjorna är kanske det enda Jerichos butiker har att erbjuda? Men jag är inte så kräsen heller ;)

2007-04-22 @ 14:44:24
URL: http://kin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0