Festivallängtan.

image56


Nu börjar det ju faktiskt närma sig, festivaltiden. Snart vankas det Hultsfredsfestival och sedan blir det banne mig Peace & Love. Roskilde går bort i sommar, och jag gråter nästan vid tanken. För vem skulle inte vilja spendera ett Roskilde med ovan fantastiska vänner? Ida (vet inte riktigt hur det ligger på bilden, jag tror inte att hon har däckat, haha) och Sara, ni kommer få sjukt kul. Vi får spexa loss på Hultsfred tillsammans istället.

Dagen till festivalkänsloära bjuder jag på en bild på mig själv också, från sista natten i somras på Hultsfred, då jag tyckte det var fruktansvärt kul att bli omkullvält på stolen. Observera att jag håller att fast grepp om det sliskiga och billiga vinet fortfarande. Mycket viktiga skills. Och ja, jag har både duschat och tvättat håret sedan dess.

image57

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det skulle ju inte förvåna någon om jag fått öl-kolik nej, särskilt med tanke på att det är från H-fred förra året. Läs: inga klara minnen.

2007-04-27 @ 19:39:51
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: maria

hih åh :)

2007-04-29 @ 16:31:57
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0