Filmkväll.

Det som jag och Sara planerade skulle bli filmkväll och mys med hela gänget blev en tarvlig uppslupning på fyra pers hemma hos Jens. Men det blev bra ändå. Martin köpte med sig pizza och vi hade fixat chipsen och Sara fick sin folköl. Sen tittade vi på Point Break med en het Keanu Reeves och en övervintrad Patrick Swayze, och sedan halva How to loose a guy in 10 days. Den senare inhandlade jag för 10 riksdaler i Vietnam utan att veta vad det var och sedan blev vi utsatta för filmen på alla backpackerhak vi bodde eller åt på. Den var rolig den första gången, om ens det. Sara gick hem och likaså jag, så jag lämnade pojkarna i sin ensamhet och känner jag dom rätt sitter dom där och kramas i soffan än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0