Fjortisfylla deluxe denna helgen?

När jag och Jens var och handlade snask och läskeblask (som Daniel så fint brukar uttrycka det) såg vi ett antal fjortisgäng som var både högljudda och säkerligen berusade. Något ingen av oss sett här innan - jag trodde det skulle ske på Valborg men det börjas tydligen idag. Jag är dock inte avundsjuk på dom. Däremot är jag lite avundsjuk på dom som kan vara ute och dricka öl både idag och sen imorgon med oss som skriver tenta. Fan, kanske dags att skaffa sig ett liv?


Kommentarer
Postat av: D

Hehe! :) Thanks for the credit :P
När jag och Richie var och handlade blev vi besudlade (typ) av ett fyllo. Visserligen ett gammalt äckligt sådant. Han snackade om tiden i häktet, vilket verkade trevligt. Jag blev sugen på att slå honom i ansiktet :)

2007-04-27 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0