I have a confession to make.

Okej, nu är det dags. Nu ska jag bekänna. Jag har följt Wild Kids denna säsongen. Så var det sagt. Förra gången det sändes ville jag nästan spy - en dokusåpa med barn? Jag tyckte SVT hade gått helt åt helvete för långt och jag förstod ingenting. Men nu råkade jag se något av de första programmen denna säsongen och det måste ju ha varit ett av de bäst producerade barnprogrammen ever och Ola som programledare har varit helt fantastisk. Därmed perfekt söndagsunderhållning när man legat trött och ofta bakis på soffan. Jag missade finalen förra veckan och tittade precis på den och nu har jag en ny idol i form av 11-åriga William. Vilken liten kämpe! Han är så liten och söt och bra, hade jag vart lika gammal hade jag i alla fall varit dökär i honom. Nu tänker jag i termerna att en sådan son skulle man vilja ha. Japp - jag är snart 25 år gammal och tittar på barnprogram

Idolbild
:

image60

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, modigt av dig att bekänna detta i alla fall!

2007-04-30 @ 12:14:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0