Jag är en datanörd.

Så, nu var det sagt - jag är antagligen mer nördig än vad folk tror. Idag har jag inte spenderat särskilt mycket av min tid med att plugga, utan istället med att bygga om min gamla hemsida som legat gömd på det gigantiska ställe vi kallar Internet. Det var så himla kul att leka så jag har byggt klart skalet och lite annat. Nu ska jag fylla på med bilder och annat. Det kommer antagligen bara vara kul för min del, jag har under eftermiddagen och kvällen frågat mig ett antal gånger varför jag ens har en hemsida och gör om den. Den enda anledningen jag kunnat komma på är att det är roligare än att plugga, och dessutom tycker jag att det är kul att vara lite kreativ och skapa grejer. Så, för er som är ett uns intresserade ligger hemsidan just nu här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0