Jag hjärtar Musikbyrån.



Åh! Jag tittade på Musikbyrån tidigare ikväll och nu satte jag mig och YouTubade lite och kom över det här gamla klippet med The Cardigans som jag tycker är så himla fint. Inslaget visades även i Musikbyråns 10-årsjubileum som sändes i höstas, då jag satt och näst intill fånlog i dom timmarna programmet höll på. Antagligen bland det bästa som någonsin sänts i Sveriges Television. Och jag måste säga att Musikbyrån känns som frisk luft bland alla skitprogram som våra kanaler envisas med att sända.

Kommentarer
Postat av: D

Brilljant.

2007-04-21 @ 03:59:41
Postat av: Kristin

D - jag visste att du skulle tycka om det ;) Det var för övrigt den trevligaste kommentaren du skrivit i min blogg. Någonsin.

2007-04-21 @ 13:49:18
Postat av: D

Haha, ja... Jag gillar inte att vara snäll. Jag är ju evil.

2007-04-21 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0