Jaktresultat och snatteribekännelser.

Det blev en mycket lyckad jakt. Jag fick inte bara tag på chips och cola utan jag och Jens besökte även McDonalds. Det brukar visserligen inte vara lika gott som det en gång var, men idag funkade det fint. Nu är jag hemma igen och tänker inte röra mig många meter under kvällen - det blir antagligen till att se de sista avsnitten av Jericho och sen kanske en film.

Det uppkommer ganska intressanta samtalsämnen när man har sådana där ointelligena bakissamtal. Vi började snacka barndomsminnen och då erkände jag att jag snattat en gång i mitt liv. Första och sista och det kommer med all säkerhet aldrig hända igen. Jag var drygt 10 år och handlade godis i närbutiken då jag startade min kriminella bana. Ett femtioöres tuggummi åkte ner i fickan och sen gick jag hem och hade världens sämsta samvete. Jag tror till och med att jag slängde det till slut, eller i alla fall hade tankar om att gå tillbaka och lämna igen det. Jag gör mig nog inte riktigt som kriminell tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0