Jobba jävla korridorsgrannar.

Vaknade precis och var skitsur. Fast jag är ändå ovanligt pigg idag, men det är antagligen bara adrenalinet. Inatt har jag sovit drygt tre timmar. Det var då senast jag tittade på klockan i alla fall. Först hade jag lite svårt att somna, sen vid två kom såklart grannen hem och hade efterfest. Bara det att denna gången drogs inte volymen upp till max, utan istället lät det som att han hade hela jävla puben med sig hem. Vad är det för fel på karln? Har man efterfest drar man väl in folket man har till sitt rum och har en ljudnivå som inte stör någon. Så där låg jag och vred och vände på mig, sen äntligen när dom hade gått vid fyra låg jag och störde mig på det fågelkvitter som nyss hade hjälpt mig sluta lyssna efter nya efterfestljud.

Nu ska jag dricka kaffe och sedan bege mig till föreläsning (därav den tidiga uppgången för en gång skull, då förstår ni min frustration). Jag lär ju somna efter en timme.

Kommentarer
Postat av: malin

Öronproppar min vän, öronproppar - storlek large! Det brukar funka.

2007-04-26 @ 13:10:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Kristin

Malin - jag låg och förbannade mig själv över att inte ha köpt öronproppar efter förra gångens festande. Suck, nu blir det storpack! Haha :)

2007-04-26 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0