Kvällens film.

image53


Har precis tittar på Sweet Home Alabama - senaste gången jag såg den (vilket också var första gången jag såg filmen) hade den precis kommit ut och därmed var sista halvtimmen inte med. Så går det när man laddar ner. Det var väl ingen höjdare så jag hade inte direkt tänkt titta på den igen bara för att se slutet. Men så idag kände jag för en sån där romantisk komedi och fick ner den igen. Denna gången råkade jag få tag på en med english for hearing impaired. Ni vet en sådan där man får veta att fåglarna kvittrar, och dörrar smälls igen osv. Ganska komiskt. Jag fick i alla fall lära mig texten till låten med samma namn, det ni! För övrigt, är det bara jag eller dyker Mc Dreamy upp i var och varannan film man ser nuförtiden? Han är dock aldrig lika het som i Grey's Anatomy, vilket är synd men det beror kanske mest på att hans karaktär i serien är så mysig medan han är ganska fånig i de flesta filmer han medverkar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0