Marketing communications.

Jag har lärt mig förvånansvärt mycket idag tycker jag. Jämfört med det ingenting jag trodde att jag skulle ha lärt mig. Och detta efter en natt med bara tre timmars sömn, det kanske ska bli min nya grej? Risken är att jag kollapsar redan imorgon om jag provar igen så det ska jag nog inte göra. Men se här, jag kan både the different stages in the marketing research process, advantages and disadvantages of secondary data och nu håller jag på att lära mig [läs: rabbla tills jag kan det] om the sampling process. Huh.

Även om jag klarar tentan på lördag så kommer den inte ha tillfört särskilt mycket i mitt liv. Varken stimulans, kunskap eller motivation. Kanske dom tre grejerna man vill känna av åtminstone ibland när man går på högskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0