Mer plugg, storhandling och Helsingborg.

Idag ska det pluggas. Pepp, pepp. Jag måste verkligen sätta igång tankeverksamheten nu för att kunna klara omtentan på lördag. Den där idiotiska tvåpoängstentan som jag förra gången blev så förbannad på varje gång jag tänkte på den att jag sket i att plugga till slut. Samma sak ska inte hända denna gången tänkte jag.

När jag känner mig nöjd med mitt pluggande för dagen ska jag gå till Maxi och storhandla. Och då menar jag storhandla. För nu är man rik igen. Sedan ska jag gå hem och boka biljetter till Helsingborg till nästa helg. Åh, vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: malin

C'mon kusin, du kan göra det! Plocka tvåpoängarn nu! Så slipper du tänka på den i resten av ditt liv och låta den haunt you by night när du är 29. /Från en som vet hur det känns :-)

2007-04-25 @ 14:06:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Kristin

Malin - ja, jag måste! Tack för peppen ;)

2007-04-25 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0