Ny skolmassaker.

Så har det hänt ännu en gång - runt 30 döda på en skola i Virginia. Det är så fruktansvärt tragiskt. Jag kommer ihåg hur starkt jag reagerade då dödsskjutningarna på Columbine High School ägde rum. Och det var åtta år sedan. Sen dess har mycket annan skit hänt, men inget med lika många döda som idag. Jag blir så ledsen och frustrerad, och jag tror inte heller att det kommer dröja länge innan det sker i en svensk skola. Vart fan är denna världen på väg? Man skäms ju över att vara människa.


Kommentarer
Postat av: Christopher

"Man skäms ju över att vara människa"

Du har så rätt, det gör jag också. Folk blir bara mer och mer egoistiska, stressade och idiotiska för varje år som går. Miljön går åt helvete, Bush går åt helvete, Sveriges ledare drar oss 60 år tillbaka i utvecklingen (mer pengar till de rika). Naturkatastroferna öker stadigt, värmen runt hela jorden ökar stadigt. Vi har nått 6 miljarder människor när vi för 10 år sedan bara var 4.5 miljarder. Allt går åt helvete just nu.

Det roliga är att allt detta förutsågs av Mayaindianerna för drygt 1500 år sedan i Mayakalendern, det kommer att bli stadigt upptrappande våld fram till en stor revolution år 2012 då något dramatiskt kommer att hända. Vi ska passera in i den Gyllene tidsåldern då människorna är mer spirituella och känner av sin andliga sida, och får utökade övernaturliga förmågor. Personligen tror jag att 2/3 av jordens befolkning kommer att dö, och att det sker en stor utrensning. År 2012 kommer för övrigt den största meteorstormen genom tiderna.

Hoppas framtiden har något positivt i sitt sköte, bara 5 år kvar nu!

2007-04-17 @ 11:13:40
Postat av: Kristin

Christopher - det är så sant som du skriver. Och även om det Mayaindianderna förutsett kanske inte händer på exakt det viset, kommer det antagligen inte dröja länge innan något verkligen går åt helvete. En meteorstorm kanske inte hade varit helt fel, jag bryr mig inte ens om jag skulle stryka med - denna världen är ändå inte särskilt rolig att leva i!

2007-04-17 @ 12:03:33
URL: http://kin.blogg.se
Postat av: D

ÄNTLIGEN!!!! NEVER STOP THE MADNESS!!!!!!!!

2007-04-18 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0