Påskafton och rebell-Martin.

Det blev en mysig påskafton igår trots allt. Vid fyra gick jag, Robert, Regina, Richard och Jens ut i solen och ner till sjön bakom Fredriksskans IP där vi sedan grillade och åt pastasallad. Åh, så gott. Vi drack ett par öl, skrattade åt fåglarna och lekte med pinnarna. Precis som det ska vara. Sen följde jag med grabbsen hem och kollade på fotboll ett tag, men jag tröttnade och gick hem till mig och tittade på UNICEF-galan och åt godis. Inte fel det heller, Persbrandt var ju  med. Dessutom gillar jag dom där galorna och gårdagens var nog en av de bättre. Martin Timell brukar vara ganska lame, men jag fick lite respekt för honom när han sa "jävla rövhål". Vet inte varför, det kändes lite rebelliskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0