Pizzamysterium.

Nu när jag skulle ut och tillaga min kvällsmat, bestående av en Billy's pan pizza, upptäckte jag till min förskräckelse att den var borta. Antingen har jag ätit upp den själv på fyllan, vilket jag tvivlar starkt på - eller så har någon i korridoren snott den. Händelsevis i deras fylla. Jag tror på det senare, för jag var så bombsäker på att jag hade den i mitt frysfack att jag suttit och suktat efter den i någon timme. Men jag vet ju inte om jag kan vara arg, så jag låter det gå för denna gången.

För övrigt har jag inte alls mått bra idag, har varit yr och haft tryckande huvudvärk. Så egentligen var jag värd den där pizzan. Borde kanske göra några mackor istället, det är ju bra att äta om man är yr menar jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, hatar hemska mattjuvar i korridorer! Hoppas du fick något i dig och att yrseln gick över. Jag har varit yr i två veckor nu och unnar ingen annan denna plåga. Men jag tror jag är på bättringsvägen.

2007-04-25 @ 20:44:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0