Plugga, tvätta, städa - också lite poker och tv.

Oj, vilken dag. Kom inte iväg till biblioteket förrän vid tolv, men då satt vi där ändå till fyra. Tror i och för sig att jag lärde mig mer under gårdagens studier. Kom hem och fastnade vid diverse poker (gick från 2 dollar som jag tänkte spela upp eftersom jag inte brukar spela poker och börjar tröttna lite efter ett par veckor, upp till 28 dollar, wihoo!) och tv-program. Under tiden har jag dock varit effektiv i form av att städa hela mitt rum samtidigt som jag tvättat. Strax ska jag hämta det sista i tvättstugan, sen ska jag och Jens går och köpa läsk och sen blir det mat och en timmes pluggande till. Sen får det vara nog! Hoppas jag klarar tentan imorgon, det känns som att det är 50/50 just nu. Kanske borde spela poker och vinna en massa pengar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0