Seg söndag med japansk underhållning.

En söndag som så många andra, kom upp ur sängen först vid tre. Har nu suttit och försökt vakna och en dokumentär på kanal 2 hjälpte mig verkligen med det. Två svenska låtskrivare som åker till Japan för att jobba lite med låtskrivare där och träffa banden som sjunger deras låtar och så vidare. Jäkligt intressant att se den japanska pojkabandskulturen. Om ni trodde att en fjortonårig flicka som har rummet täckt med affischer så är det en bråkdel av vad dom sysslar med där. Det är helt sjukt stort. Så stort att jag nästan blev sugen på att sälja min själ och åka dit och jobba. Varför inte, liksom? Det verkar vara ett så himla häftigt land också och med en befolkning som är så otroligt artiga och trevliga. Och bevisligen helt jävla galna.

Nu ska jag gå på chipsjakt. Eller kanske laga lite mat först. Ja, så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0