Sen föreläsning och pluggplaner.

Sen föreläsning idag, inte förrän tre har vi den. Taskigt, folk brukar gå hem när vi kommer dit. Men men, det är i affärsutvecklingen och det är intressant så kanske kan man gå dit och bli inspirerad och peppad ännu en gång. Senaste föreläsningen resulterade i att jag byggde om min hemsida, så den gjorde mig i alla fall något mer kreativ än vad jag varit den senaste tiden.

Jag borde börja plugga på allvar, eller åtminstone inplanera lite pluggande. På lördag ska jag ta mig fan ta den där tvåpoängstentan i marketing communications. Sen ska vi skriva en affärsplan, ett litet arbete om fyra entreprenörer, göra en intervju med en entreprenör, göra en till uppgift i organisationsbeteende samt skriva tenta i den senare nämna kursen. Och detta ska göras innan den 31 maj. Den 2 juni har jag sedan en annan omtenta, i kalkylering. Men om jag sätter fart på mitt arsle kanske jag kan fixa allt det där och då ha tagit alla högskolepoäng jag kan när terminen är slut. Jag har 68 nu, så om jag satsar på att ha tagit alla 85 kanske jag kan nöja mig om jag bara råkat ta 80 av dom. Det återstår att se, risken är att jag lägger av helt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har då stabila 42 p. Är så illa tvungen att plugga i sommar, samt ev göra juridiktentorna med ettorna i höst. Så du ligger lite bra till iaf :)

2007-04-23 @ 13:17:10
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0