Senaste Hultsfredssläppet.

Jag tänkte gått upp 8.30 imorse för att se vilka nya band som skulle släppas. Nu är jag nästan glad att jag inte gjorde det. Vaknade vid nio visserligen, men jag befinner mig någonstans mellan friskhet och förkylning och det är förbannat jobbigt att ta sig upp ur sängen då. Men åter till banden. Seriöst, vart är dom stora dragplåstren? Visst - Marit Bergman och Razorlight, det är skoj. Men annars? Laakso är jag nyfiken på och Mixtapes & Cellmates är det riktigt bra okänt band. Jag kanske helt enkelt måste gå igenom den där listan och hitta en massa band som säkert kan vara bra, men jag blev lite besviken måste jag medge. Peace & Love leder med hästlängder angående banden.

Kommentarer
Postat av: Robban

Håller med om P&L och banden. Skulle helt klart vilja ta med mig Roky dit istället. Det hade blivit en bra festival! =)

2007-04-24 @ 12:42:51
URL: http://scarecrowman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0