Sommarmys.

Ja, igår var det verkligen sommarvärme, 19 grader hörde jag. Vi tog oss ned till slottet ett helt gäng och grillade och drack öl och spelade fotboll. Eller ja, fotbollspelandet bestod mest i något slags mandomsprov efter att Jens sa hur lätt det skulle vara att kicka över bollen till slätten på andra sidan vattnet. Den hamnade i vattnet för alla utom Robban - starkt jobbat. Jag och några till satt kvar lite längre och njöt av den sista solen, sen gick jag hem och förfestade hos Jens innan vi alla gick till puben. En helmysig kväll. Sommaren är på god väg, det känns bra.

Idag har vi vart produktiva och gått och lämnat in våra gula lappar för höstens val på Högskolecentrum. Sedan tog vi en pizza och nu ska jag spendera eftermiddagen och kvällen med att titta på film äta chips och dricka cola. Underbara bakissöndagar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har också pluggat i Kalmar. Jag stormtrivdes i stan!

2007-04-15 @ 17:09:41
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0