The Libertines återförening.


Den 12 april har gått till historien. Inte bara för mig som en av de värsta bakisdagarna ever, utan även den otroliga händelse som tog plats i London på kvällen. Pete Doherty och Carl Barat återförenades på scen efter tre långa år. Förra veckan satt jag och försökte komma på bra sätt att få ihop pengar för att kunna åka till London och gå på någon av Pete Dohertys sologig på Hackney Empire. Inte fan visste jag att jag skulle gått och rånat en bank för att få ihop det och faktiskt åka. Jag ryser bara jag tänker på det. Dom spelade tretton Libertineslåtar ihop och hoppet om en återförening byggs upp i min lilla värld. Helt sanslöst, det är näst intill glädjetårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0