Tråkigt, tråkigare, tråkigast.

Fruktansvärd dekadens i Kalmar för tillfället. Eller så gäller det bara mitt rum. Jag tror nästan det. Men [nästan] ingen har ju vart här i helgen och idag och imorgon ska det redovisas så folk är upptagna. Det är ju jag också i och för sig. Har suttit och skrivit nästan två sidors motbild, och nu inväntar jag resten av min grupp så att vi kan göra klart det. Ska vara i skolan åtta imorgon och redovisa, vilket betyder att jag måste gå upp vid sju. Det kändes jävligt ångestladdat innan när jag tänkte på det - men sen kom jag på att det antagligen blir det tidigaste jag måste gå upp denna terminen, så jag kan inte klaga så värst mycket och det kan vara skönt att faktiskt gå upp på morgonen för en gång skull.

Nu ska jag till International office och lämna in mitt personliga brev och några andra underskrivna papper. Sedan är det bara att invänta universitetets acceptance letter och efter det bär det av till Stockholm för att införskaffa visum. Wahey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0