What to do, what to do.

Det är svårt det här med att planera sommaren. Jag vet att jag ska till Frankrike och jobba hos mina föräldrar i en månad ungefär. Och jag vet att jag måste vara hemma för att packa ihop och flytta lådor till Helsingborg någon vecka innan kursstart i USA, dvs. runt den 20 augusti. Då återstår det att välja vilka festivaler jag ska åka på och hur lång tid jag ska spendera i Kalmar, Hultsfred respektive Helsingborg. Hultsfred blir det antagligen bara dagarna runt festivalen, vet inte när jag ska jobba där heller men det blir antagligen under festivaldagarna. Så då var det klart. Då återstår frågan om jag ska åka till Peace & Love eller Roskilde?. Valen står mellan följande:

Roskilde
Red Hot Chili Peppers
Mika
Arctic Monkeys
The Who
The Killers
Beastie Boys
Björk
Basement Jaxx
Mando Diao

Peace & Love
Babyshambles
Sahara Hotnights
Iggy & The Stooges
Miss Li
Nationalteatern
Tomas Andersson Wij
Weeping Willows
Billie the Vision and the Dancers
Bo Kaspers Orkester
Anna Ternheim
Damien Rice
Elin Sigvardsson
Alice Cooper
Kjell Höglund
Maia Hirasawa
Mando Diao
Melody Club
Salem Al Fakir
The Ark
The Sounds
Tingsek

- med Peace & Love i klar ledning med Babyshambles i spetsen so far. Vi får väl se vilka fler som släpps till Roskilde. Damn, vad svårt det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Måste vara blind, för jag ser inte Tindraz, soffe och lutten bland fördelarna för P&L.... För det kan väl inte vara så att du inte nämnt oss?
*blänga på* ;)

2007-04-17 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0