One week to go.

Fyra veckor and still going strong. Om en vecka vid ungefär den här tiden sitter jag på ett flygplan hem till ett kallt och regnigt Sverige. Såvida inte SMHI:s rapporter om att sommaren äntligen nu ska komma stämmer. Man kan ju hoppas, annars lär jag väl få höra skällsord för att jag råkat få lite färg under min tid i Frankrike. Nåväl, det kan jag stå ut med.

På söndag åker jag och Ewa till Barcelona. Vi ska äta tapas, dricka sangria och bo på hostel mitt på Ramblas. Åka turistbuss för att se allt och lite till och sen svänga våra lurviga någonstans i nattlivet. Om det existerar på en söndag, vill säga. På måndag åker vi tillbaka till Perpignan med pappa som hämtar upp oss i storstadssmeten och sedan är det tre dagars jobb kvar innan jag sätter mig på det där planet. Ewa stannar kvar, kanske för alltid. Själv åker jag till det stora landet västerut. Fast först snabbvisit i Kalmar, Hultsfred och Varberg med bas i Helsingborg/Mörarp.

So long!


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

Mörarp? :O Min hemby.

2007-08-03 @ 19:26:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226
Postat av: josie

yoo dra till shopitos längst ner på ramblan och sen till vänster. flera hundra shottar för billig peng, ska tydligen vara sjukt nice. men dra dit tidigt, brukar fyllas upp jäkla snabbt :D ha roligt, barcelona är mitt hjärta!

2007-08-04 @ 19:08:40
URL: http://www.josefin.fundin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0