Resfeber?

Om ett halvt dygn lyfter planet mot Atlanta. Där ska det spenderas några timmar innan vi sätter oss på nästa plan mot Albany och vidare färd mot Oneonta där jag kommer att spendera nästkommande fyra månader. Jag är förväntansfull, lite nervös, glad men ledsen över att behöva säga hejdå till så många fina människor. Väskorna står näst intill färdigpackade och det är egentligen några timmars sömn som står kvar på att-göra-listan. Inte för att jag har haft en sådan, men ändå. En film och godis med syster blir det dock allra först. Vi ses på andra sidan Atlanten!


Kommentarer
Postat av: ewa

gumman, det kommer att bli grymt! jag tänker på dig imorgon. eller ja, hela tiden, men ändå. have a safe trip! (jag kan knappt prata mitt eget språk snart...) puss.

2007-08-21 @ 23:19:36
Postat av: Mamma

Älskade vän! Nu ska du på nya äventyr igen och det kommer att bli "sjukt underbart" som du säkert skulle sagt. Saknar dig redan! Puss puss kram

2007-08-22 @ 10:03:20
Postat av: Åsa

Håller med mamma, det kommer bli sjukt underbart! Det var konstigt i morse när jag kom tillbaka till lägenheten, men jag lyckades somna om några timmar och sen när jag gick upp igen vid tio försökte jag ringa dig och skicka sms men inget svar.. Oh well, hoppas att allt gått bra! Nu har du suttit ungefär 7 och en halv timme på planet och du tycker säkert det är skittråkigt.. Hoppas Josefin fick sitta bredvid dig och Robban också! Ett litet sms när du landat hoppas jag att du skickar.. Man är ju ändå lite orolig! Jag älskar dig, amerikanisera inte dig för mycket nu ;)

2007-08-22 @ 18:33:25
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Ida

Åh det kommer bli toppen! Ta hand om dig, fast det vet jag ju att du kommer göra.
Puss! :)

2007-08-22 @ 21:56:12
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: sara

Hej söt! Jag tror att din höst kommer bli superfantastisk! Jag är så glad att jag hann se dig en sista gång innan du stack, fuck vad enrvös jag är när nån skall flyga, jag är så flygrädd själv, men du är väl van vid det här laget, jävla backpacker :) Iallafall så hoppas jag att du skickar en adress snart så att jag kan skicka iväg det första brevet, LOVE ALWAYS- peace

2007-08-23 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0