Offentlig ursäkt och dagen som gått.

Ännu en gång tillägnas ett inlägg till Daniel. Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt. Givetvis är Hultsfredsperioden den roligaste skoltiden jag haft! Jag satt i mitt förvirrade blödiga jag tidigare och tänkte bara på att själva skolan varit varit den bästa skolperioden jag haft, och därmed menade jag att det också var de roligaste kurserna jag läst. Så nu var det förklarat.

Det blev ingen fika med Boris, däremot åkte jag och Robban och Kikuyu till Southside mall och Walmart en sista gång. Trevligt. Jag åt två cheeseburgare på McDonalds och har härmed lovat mig själv att aldrig mer äta på det stället om jag inte verkligen måste. När vi kom hem började jag packa så smått, sedan kom nån slags amerikan och flyttade in en jävla massa grejer på Josefins sida av rummet. Känns konstigt, vårt fina rum försvann liksom bara sådär hipp som happ. Nåväl, ikväll har jag, ovannämna sällskap samt Nico hängt på min halva och ätit pizza och tittat på Filip & Fredrik. Mohammed joinade oss ett tag, och likaså Linda men den sistnämnda övergav oss då hennes familj kom. För dom kom faktiskt hit, till Oneonta, till SUNY, för att hälsa på henne och hämta upp henne. Då blev jag allt lite avundsjuk, men om en vecka (och några timmar) får jag också krama min mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och syster! Glöm inte det!

2007-12-21 @ 09:18:43
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: D

Nu känns det bättre, tack för klargörandet.

2007-12-21 @ 12:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0