Tråk och Led Zeppelin.

Sällan har jag upplevt en tråkigare helg. Så mycket för att göra en massa saker varje dag för att få tiden att gå långsamt. Nåväl, jag var i alla fall på bio med Robert och Kaj i lördag. Antagligen sista gången man var på bion på Hunt, det känns som att allting sådant man gör är sista gången... damn. Det värsta av allt är att det bara är två vanliga skoldagar kvar, och sen två finalsdagar i nästa vecka. Sällan har jag tyckt om att gå i skolan så mycket som jag gör nu, om ens någonsin?

Idag är jag för övrigt mest avundsjuk på Daniel och Richard som just nu befinner sig inne i London och beskådar Led Zeppelin.

Kommentarer
Postat av: Daniel

What to say...?

FY FAN VAD BRA! :D

2007-12-11 @ 03:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0