Alla vi barn i Bullebyn.

145059-25               145059-26

Igår natt fick jag för mig att titta på Alla vi barn i Bullerbyn som jag haft i datorn hur länge som helst. Eller rättare sagt min andra dator. I höstas skulle jag och Ida titta på den men då min dator hade låst sig tre gånger inom tjugo minuter gav vi upp. Men så äntligen fick jag se den. Och vilken nostalgitripp jag åkte på. Alla scener kändes mycket kortare, men Olle var lika söt som innan och jag ville också sova på höstacken. Så idag när jag vaknat till liv var jag tvungen att titta på Mer om oss barn i Bullerbyn. Den var lika fin.

Kommentarer
Postat av: mia

Åhh, barnen i bullerbyn! jag tycker fortfarande att det är bland det bästa man kan titta på. Eller alla Astrid Lindgrens filmer. Förutom Karlsson på taket, han skrämde mig alltid när jag var liten. Nu fick jag bullebyn-abstinens=)

2007-03-01 @ 16:07:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/6558
Postat av: Sandra

Åhjag ÄLSKAR Barnen i Bullerbyn!! Eller egentligen det mesta som AstridLindgren gjort :) Låg och tittade på Pippi härom morgonen i min feberyra.Najs!

2007-03-07 @ 22:43:41
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0