Ångestdag.

Denna dagen har bestått av tre ostmackor, kaffe, en tre timmar lång intetsägande föreläsning med insatt applåd i sista PP-sliden (hemska, inkompetenta, barnsliga, nördiga föreläsare, skönt att slippa henne nu), ångest inför tenta, ångest inför framtiden, patetiska Förkväll, småprat med en i korridoren, pasta och köttfärsås, ångest, det senaste Lost avsnittet (äntligen!) varvat med bokläsning i mitt fönster då datorn låste sig konstant, lite mer ångest, slötittande på en Tom Cruise-film, och ännu lite ångest. Nu ska jag sova och imorgon ska jag vakna upp och vara glad, pepp på att plugga, inte tänka på framtiden och äta god mat. Samt köpa Cola Light, jag förstår inte att jag har klarat mig en hel dag utan om man bortser från de två ljumma klunkarna som fanns kvar av flaskan som intogs igår.

Ångest får bli dagens ord. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0