Bakisbestyr.

Två dagars festande sätter sig i kroppen. Efter fredagens bestyr och gårdagens seghet och bakfylla kände jag väl inte direkt för att åter sätta på mig partystassen och ge mig ut på dumheter igen. Men vid åtta-tiden och diverse msn-konversationer börjades det kännas bra och efter en dusch och Melodifestival var jag till och med peppad på att gå ut. Efter två öl och The Arks och en skolfrökens uppträdande nere hos Jens begav vi oss sedan till Synthis där Martin och Gabbe häckade. Vi tittade på en massa old-style musikvideos och när vi fyllt våra kroppar med lagom (?) mängd alkohol gick vi till nån annan förfest och senare till Kåren. Trevlig kväll i det hela - kårbesöket bestod av ett kärt återseende av Micki, några shots för mycket (blir man bjuden så blir man), Martins finger som gick ur led när han ramlade (detta missade dock jag) och andra lustigheter. Sen hamnade jag på efterfest, vilken jag lämnade vid fem. Lagom sliten idag med andra ord.

Dagen har bestått av ett enormt sug efter chips. Tidigare ikväll lagade Jens den bästa bakismaten på länge - kyckling i ugn med smaksatt créme fraiche och champinjoner med ris. Ja, kyckling kan grabben laga i alla fall. Måltiden intogs tillsammans med Toffe och prat om begravningar. Det var roligare än det lät. Chipsbehovet blev dock för stort så nyss var jag borta till Maxi med Robban och Richard och fick äntligen inhandla den efterlängtade påsen. Så nu blir det Donnie Darko och ja, chips.

Kommentarer
Postat av: D

Skolfröknen (hur skriver man det?) kommer faktiskt ifrån samma ställe som jag :) Born and raised in Kungshamn, Schweden. Så vi har gått på samma skola :)

2007-02-11 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0